Jak postępować z klientem? Śmiało.

Jak przygotować Klienta do opalania?

Gotowi, do opalania… start!

 

Jak wiadomo dobry start jest gwarancją sukcesu. Tak samo dzieje się w przypadku opalania natryskowego.

 

Poniżej kilka wskazówek, jak przygotować Klientki do opalania:

 

W dniu lub przeddzień opalania Klientka powinna wykonać depilację tych części ciała, które zwykle depiluje.

 

W dniu lub przeddzień opalania klientka powinna wykonać dokładny, beztłuszczowy peeling całego ciała. Alternatywą dla peelingu może być gąbka lub rękawica do masażu.

 

Po peelingu na ciało nie można nakładać żadnych balsamów, dezodorantów, perfum oraz innych kosmetyków, ponieważ utrudniłyby one równomierne pokrycie płynem.

 

Na opalanie należy zabrać ze sobą ciemne, luźne ubrania. Należy unikać jakichkolwiek części garderoby (ramiączka, ściągacze, gumki), które mogłyby zetrzeć płyn brązujący.

 

Zaleca się wykonanie manicure oraz pedicure w celu zabezpieczenia płytki paznokcia.

 

Jeśli klientka ma długie włosy, należy je związać i/lub założyć czepek.

 

Przed opalaniem należy wykonać dokładny demakijaż beztłuszczowym preparatem. Można pozostawić jedynie makijaż oczu.

 

Pamiętaj, aby Klientka nie miała na sobie biżuterii.

 

Użyj płynu przygotowującego Onyx Primer, by wyrównać pH skóry i pozwolić na jeszcze lepszą penetrację płynu brązującego.

 

Na pięty, łokcie, skórki przy paznokciach oraz wewnętrzną część dłoni (jeśli konieczne – także na kolana) zaaplikuj niewielką ilość kremu barierowego. Zwróć uwagę, by po tym kroku klientka nie dotykała dłońmi ciała.

 

Jeśli klientka boryka się z bardzo suchą skórą, doradź, by na kilka tygodni przed zabiegiem nawilżała skórę, by poprawić jej kondycję. Natomiast po wykonaniu peelingu przed zabiegiem nie powinna używać żadnych balsamów.

 

RADY EKSPERTA

 

Zanim rozpoczniesz opalanie, uprzedź klientkę, że płyn, który za chwilę będziesz rozprowadzać na skórze może być lekko zimny. Uprzedź także, że podczas zabiegu będziesz wydawać krótkie komendy dotyczące tego, jaką postawę należy przyjąć w danym momencie. Informuj klientkę w miarę możliwości jak przebiega cały proces – będzie czuć się swobodniej.

STREFA KLIENTA

Jesteśmy dla Ciebie

Newsletter

  • Biały Facebook Ikona
  • Biały Pinterest Ikona
  • Biały Instagram Ikona

Nasz czat jest dostępny

od poniedziałku - do piątku

w godzinach 9 - 17

© Onyx Sunless, Polska. 2019